пʼятницю, 16 квітня 2021 р.

Який я читач?

 


   Наші юні друзі, ми пропонуємо вам тест для самоперевірки. Визначте самі, які ви читачі. Для цього вам потрібно прочитати тест і  поставити біля питання  знак + або -

Бажаємо успіху!



1. Читаю швидко  книги.
2. Читаю повільно, вчитуюсь в кожне слово.
3. Книги вибираю ретельно.
4. Читаю від випадку до випадку будь-які книги , які потрапляють до рук.
5. Люблю читати для душі, а не те, що потрібно.
6. Читаю за необхідністю, щоб виконати завдання.
7. Можу читати при будь-яких обставинах, навіть коли шумно: дуже захоплююсь.
8. Розумію зміст книги, читаючи лише в тиші.
9. Вірю всьому, про що читаю в книзі.
10. Книгам не дуже довіряю: там все вигадка.
11. Немає нічого нуднішого від читання.
12. Читання для мене – саме цікаве заняття.
13. Я ніколи не намагаюся поставити себе на місце героїв книги.
14. Читаючи книгу, я подумки хвилююся за героя, як за самого себе.
15. Вибираючи і читаючи книгу, я завжди цікавлюсь автором, його біографією.
16. Для мене немає ніякого значення, хто автор книги.
17. Я міркую так: книга – книгою, а життя – життям.
18. Для мене хороша книга – відкриття нового в житті, відкриття самого себе.
19. Бути хорошим читачем – це талант, який потрібно розвивати.
20. Щоб бути читачем, не потрібно особливого таланту – читай і все.

    А тепер підрахуйте кількість “+” в парних і "-"в непарних висловлюваннях. Якщо парних плюсів більше, то ти - читач-романтик. Ти здатен відчувати чуже життя, як своє, задумуватись не лише над книгою, а й над самим собою. Ти відкриваєш світ книги, і тим самим відкриваєш себе.

   Якщо непарних плюсів більше, то читання серед твоїх захоплень займає не перше місце. Сподіваємось, що, читаючи за необхідністю, ти коли не-будь захопишся книгою і відкриєш для себе новий світ відчуттів, в якому захочеться побувати знову і знову.



    Якщо в тебе рівна кількість парних і непарних плюсів, то ти людина настрою. Інколи тичитаєш все підряд, інколи вибираєш щось для душі, але бувають моменти, коли ти довго не береш до рук книгу. Якщо чесно, то тобі не вистачає хорошого друга, який любить читати і буде частіше запрошувати тебе з собою до бібліотек.


 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар