середа, 2 червня 2021 р.

Країна Міцного Здоров’я

      Знання  про  будову  і  функціонування  власного  організму  потрібні  кожній людині незалежно від її посади, освіти чи віку. Кожна  людина  має навчитися жити  так, щоб  не заподіяти  шкоди  ані  своєму  здоров’ю,  ані здоров’ю оточуючих,  і  завжди  пам’ятати,  що  людина – найвищий продукт  природи, але  для  того,  щоб  отримати  насолоду від  скарбів  природи,  вона  має  бути здоровою, сильною та розумною (І. Павлов)      


Коблівська ЦБ продовжує співпрацювати з закладами освіти.  Сьогодні бібліотекар Наталя Вікторівна Свирикова завітала до учнів 3-А класу Коблівського ЗЗСО І-ІІІст. Разом з дітьми здійснили подорож цікавими стежинами по «Країні Міцного Здоров’я». 

  

    

     Захід був проведений з метою: поглибити знання учнів про здоров’я, здоровий спосіб життя, його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку, заохочувати дітей до ігор, фізичних вправ, спорту.








 

    Подорожували учні різними корисними стежинами: «Режим дня», «Особиста гігієна», «Ранкова зарядка і спорт»,  «Їжа – джерело росту і здоров’я»,  «Екологічна стежка і загартування», «Активний відпочинок»,  «Гарного спілкування».







     Цікавими були  ігри «Одягни слово» (діти підбирали епітети до слова «життя»),  «Корисно – шкідливо» (визначення корисних та шкідливих продуктів з поданих слів), "Назвіть лишнє слово",  "Склади прислів'я" та інші.

 Діти розгадували загадки, пояснювали вислови, робили зарядку.






         Діти активно брали участь у заході. А головне - зробили висновок, що найдорожчий, безцінний скарб, що має людина – це здоров’я,  бо без нього немає повноцінного, радісного, щасливого життя.



Немає коментарів:

Дописати коментар