середу, 13 квітня 2022 р.

За живе...!


 

О. Маринчу (Бовшовец)

              Коханому 

Ти повертайсь скоріш додому.
Мій чоловік – коханий, ніжний.
Я знаю, відчуваєш сильну втому,
Впораєшся з усім, ти сильний!
 
Тебе чекати буду скільки треба.
Свою любов до тебе збережу.
Пробач, що інколи сварила,
Переступала часто я межу.
 
Коли прийдеш, я зацілую-закохаю!
Віддам всю душу, вірність і тепло!..
Лиш повертайся – я благаю!
Живим… що б серце не ревло!

                           27.03.2022      

     Україно, моя Нене!


Україно, моя Нене!
Скільки крові ти пролила?
Скільки у землі твоєї
Діточок в могилі?
 
Скільки буде це тривати,
Руйнування міст і сіл?
Скільки сльози проливати,
Будуть на землі твоїй?
 
Не для того ти Вкраїно!
Щедра, тепла і багата,
Що б зробити тут руїни
Від сусіда, ніби «брата»?
 
Не для того тут земля
Квітла й мирно жила,
Що б прийшов до нас москаль,
Показати силу.
 
Не піде на брата брат.
Ні за що у світі.
Хай від дурня той наказ,
Кинь же  зброю, брате!
 
Не вбиватимеш дітей,
Ні жінок, нікого,
А прийдеш у гості, ще й
Пригостити зможем.
 
Щедрі ми на сало, фрукти.
А баштан у нас який!?
Хай не буде більше трупів,
Хай же мир настане  вжеш. Мир!
 
Бо багато Україна
Крові напилася.
Вона в нас одна-єдина,
Звідси геть, москалю, забирайсь!

                             27.03.2022

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар