понеділок, 11 квітня 2022 р.

За живе...


 О. Марінчу (Бовшовець)

           Моя доню!
-Тато, ти коли додому прийдеш?
-Не знаю, донечко, пробач!
-А на ручки мене візьмеш?
-Мабуть тоді, коли скінчиться плач.
-Ти не мерзнеш там, у танку?
І цукерок хочеш, мабуть?
-Не хвилюйся, нас із ранку
Наші люди годувати будуть.
-Скільки будеш захищати?
-Поки ворог не скінчиться.
-А його багато, тато?
-Залишилося ще трішки.
-Я скучаю за тобою,
Ти приходь скоріше.
-Я люблю тебе до болю,
Моя доню, рідна!
Слухай маму, не журися,
І на віки пам’ятай:
Ти донька вільної країни,
Україною зветься – знай!»

                          15.03.2022

***

   Що за нелюди такі?
   Вас ненавидить весь світ.
Так знущатись і вбивати
  Можуть лише руські кати.
Ви злочинці і потвори.
Божевільні, люди хворі!
Як ті варвари прийшли.
Що хотіли тут знайти? 
Наркоманів чи нацистів?
Може лютих терористів?
Поміж мирних тут людей?
Серед жінок, а чи дітей?
Ви, країну зруйнували.
Безневинних катували.
Вам за це нема прощення.
А чи буде вам спасіння?..

              04.04.2022

Далі буде... 

                            

Немає коментарів:

Дописати коментар