четвер, 9 вересня 2021 р.

Як вода джерельна, будьте ви здорові

     

 Здоров’я людини є одним з джерел щастя і повноцінного життя. Достаток і гроші, слава і почесті – все це не має значення для хворої людини. Хвороби вбивають в людині радість життя, будь-які плани і надії. Народна мудрість говорить: “Здоровий жебрак, багатший за хворого короля”.
  


 9 вересня відбулось засідання членів клубу «Гармонія». Бібліотекарі  провели годину здоров’я «Як вода джерельна, будьте ви здорові».  В ході заходу з присутніми розглянули такі питання, як здоров’я і соціальне благополуччя, холістична модель здоров’я,  чинники впливу на здоров’я,  що шкодить здоров’ю,  як  переконати людей дбати про своє здоров’я.


  То ж дбаємо про своє здоров’я і не забуваємо, що життя одне і воно більше ніколи не повернеться до нас.

Немає коментарів:

Дописати коментар