понеділок, 11 вересня 2017 р.



О спорт! О спорт!
Це просто клас!
Дружіть із ним завжди.
Здоров’я, юність, силу дасть
І творчої снаги!
               М. Стельмах





 День фізичної культури і спорту України.
    Це свято щорічно відзначається у другу суботу вересня. Цьогоріч воно припало на  9 вересня. День фізичної культури і спорту України – дуже важливе свято для всієї країни, воно приурочене всім спортсменам України, як професійним, так і простим любителям, які бігають вранці в парку.



Уже традиційним є у нашій бібліотеці проведення заходів до Дня фізичної культури та спорту. Цього року для дошкільнят ми провели вікторину - гру «Про здоров’я дбаємо – дужими зростаємо».











Дітки ознайомилися з історією свята, а потім, розділившись на 2 команди, відгадували загадки про різні види спорту, знаходили їх в дитячих журналах та весело грали в  ігри: з м’ячем «Підкинь, спіймай – упасти не давай», «Веселі жуки» та «Майбутні чемпіони».









Мета заходу – допомогти діткам зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження. «Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього – ніщо», — так говорить народна мудрість. Проблема збереження здоров’я належить до тих глобальних проблем, вирішення яких зумовлює подальший розвиток суспільства.
І, традиційно, перегляд преси.




Немає коментарів:

Дописати коментар