четвер, 7 липня 2016 р.

У здоровому тілі - здоровий дух





Здоров`я ніхто не дарує,
Не можна здоров`я купити.
Здоров`я нам доля дарує,
З ним легко і радісно жити.
 
 
Упродовж усього існування людства здоров'я цінувалось над усе. Наші пращури добре розуміли значення здоров'я. Недарма більше як дві тисячі років існує приказка «У здоровому тілі – здоровий дух». Бо давно люди зрозуміли, наскільки важливо, щоб воно було завжди сильним та міцним.
 
І ось в бібліотеці, з метою  закріплення знань дітей з питань здорового способу життя, виховання  бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан, ми  провели з читачами телевізійну програму «Здоров'я» на тему «У здоровому тілі – здоровий дух». Дали дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров'я.
 
 
В кінці заходу діти зробили висновок, що здоров’я треба берегти не змолоду, а з малечку, щоб потім не шкодувати і не лікуватись та поділилися своїми успіхами в спорті.
 
 
 
 

 

 
             Давайте запам'ятаємо раз і назавжди: «У здоровому тілі - здоровий дух!»

 
 
 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар