четвер, 18 грудня 2014 р.



                  Ми з вами, наші герої





Мій любий солдате, пишу я до тебе
З подякой від щирого серця,
Що маю сьогодні я мирнеє небо,
Й надію, що лихо минеться.


Молюся за тебе щодня,
І хоч особисто тебе я не знаю,
Мені відтепер ти — рідня!

Ми з користувачем нашої бібліотеки  Шамрай Ніною Тихонівною  проводимо   акцію «Теплом зігрієм їхні душі». Для воїнів АТО  збираємо теплі ковдри і теплі речі.  Просимо всіх відвідувачів блогу підтримати  нашу акцію.                
 Давайте  любов’ю і теплом зігріємо серця і душі   наших патріотів. 
                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             


1 коментар:

  1. Дуже приємно, що сподобались вірші.Але на сайті, де вони викладені, я прошу, щоб при викладені в мережу, друкувалось авторство та ссилка.http://stixoplyot.ru/virshi-pro-ato.
    З повагою , автор вірша, Світлана Александрова

    ВідповістиВидалити